Információk
Rólunk
Kapcsolat
Fizetés, szállítás
Elállás a vásárlástól
GY.I.K.
Blog
Peronelem: A vasúti közlekedés fejlesztéséhez kapcsolódó pályaudvari rekonstrukciók során az utasok számára épített várakozó peronokat a kényelmes be és kiszálláshoz a vagonok ajtajához viszonyítva megfelelő magasságúra emelik.
143106,00 Ft – 158356,00 Ft
Peronelem: A vasúti közlekedés fejlesztéséhez kapcsolódó pályaudvari rekonstrukciók során az utasok számára épített várakozó peronokat a kényelmes be és kiszálláshoz a vagonok ajtajához viszonyítva megfelelő magasságúra emelik.
Típus |
Szélesség (cm) |
Magasság (cm) |
Falvastagság (cm) |
Durisol zajelnyelő felület (cm) |
Hosszúság (cm) |
Tömeg (kg) |
LP 55 peronelem | 70 | 110 | 11 | – | 100 | 560 |
LDP 55 peronelem szürke színben | 78,5 | 110 | 11 | 75×100×8,5 | 100 | 560 |
Az újonnan készülő, szabványosított magasságú peronok oldalfalát, a funkciója szerint támfalként működő peronelemet ma már a korszerű építéstechnológiai követelményeknek megfelelően a helyszíni betonozást az előregyártott, magas műszaki színvonalú vasbeton termékek váltják fel. A peronelemek beépítési helye, közvetlenül a vasúti pálya mellett található, mely egyben a közlekedési zajforráshoz való közelséget is jelent. Ezért a kötöttpályás közlekedéssel járó vasúti zajok csökkentése érdekében fejlesztettük ki az LP 55 alap típus mellett, az LDP 55 elnevezésű zajelnyelő peronelemet.
A vasúti sín felőli látszó oldalon az egyedi Durisol hangelnyelő felületképzés látható, mely mintázatával, anyagában színezett kivitelével hozzájárul a peronok esztétikus megjelenéséhez. A Durisol zajárnyékoló rendszerek már több mint 40 éve a piacon bizonyították kiváló zajelnyelő tulajdonságukat, a termék 14dB zajelnyelést képes produkálni, ezzel járul hozzá az ott élők nyugalmához. Karbantartási igénye a felület tisztán tartásán kívül több teendővel nem jár.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.