1) Hogyan működik, mi a megrendelés menete egyedi ajánlat kérésekor?
1) Válaszd ki a megfelelő mennyiségű, színű és méretű terméked.
2) Nyomj az „Egyedi ajánlatot kérek” gombra.
3) Írd be a kért adatokat, majd nyomj az „Elküldöm” gombra. Ezzel megérkezik hozzánk az egyedi ajánlatkérésed.
4) Mi az árajánlatot 48 órán belül elkészítjük az általad megadott információk alapján és elküldjük az általad megadott e-mail címedre. Az árajánlatunk tartalmaz minden költséget.
5) Te átnézed, majd elfogadod az ajánlatunkat. Legegyszerűbben úgy teheted meg, ha írsz egy válaszlevelet az elküldött e-mailre.
6) Mi rögzítjük a rendelésed, és tájékoztatni fogunk telefonon, vagy egy újabb e-mail formájában a megkísérelt szállítási dátumról.
7) Amennyiben a szállítási terület súlykorlátozott, behajtási engedély szükséges. Így ezt a szállítási dátum elérkeztéig mindenképpen köteles vagy beszerezni, különben a terméket nem tudjuk kézbesíteni.
8) A megrendelt termékeid megérkezned hozzád a megállapodások szerint. A termék megérkezése után írj nekünk egy értékelést a velünk tapasztaltak alapján és a következő rendeléshez 5% kedvezményt kapsz!
2) Hogyan működik, mi a megrendelés menete online bankkártyás fizetés esetében a webáruházunkon keresztül?
1) Válaszd ki a megfelelő mennyiségű, színű és méretű terméked.
2) Nyomj a „Kosárba teszem” gombra.
3) Amennyiben minden további kívánt termék a kosaradba került, nyomj a jobb alsó sarokban megjelenő kosárra, vagy a fejlécben található kosár ikonra.
4) A kosaradban látod az eddig összes behelyezett terméket és a részösszegeket. Nyomj a „Pénztárhoz” gombra.
5) A pénztárnál írd be a kért számlázási, szállítási és fizetési adatokat, majd nyomj a „Megrendelés” gombra. Ezzel megérkezik hozzánk a rendelésed.
6) Mi a rendelésedet rögzítjük. A rendelésedről fogsz kapni a megadott e-mail címedre egy rendelés összesítőt.
7) Ezt követően 48 órán belül elküldjük a szállítási költségeket tartalmazó levelet az e-mail címedre.
7) Te átnézed, majd elfogadod az ajánlatunkat. Legegyszerűbben úgy teheted meg, ha írsz egy válaszlevelet az elküldött e-mailre. Amennyiben úgy döntesz, hogy a szállítási feltételek a számodra nem megfelelőek és visszautasítod a szállítási költségeket, töröljük a rendelésed.
8) Tájékoztatni fogunk telefonon, vagy egy újabb e-mail formájában a megkísérelt szállítási dátumról.
9) Amennyiben a szállítási terület súlykorlátozott, behajtási engedély szükséges. Így ezt a szállítási dátum elérkeztéig mindenképpen köteles vagy beszerezni, különben a terméket nem tudjuk kézbesíteni.
10) A megrendelt termékeid megérkezned hozzád a megállapodások szerint. A termék megérkezése után írj nekünk egy értékelést a velünk tapasztaltak alapján és a következő rendeléshez 5% kedvezményt kapsz!
Megrendelt termékek árát, a szállítás díját, valamint az esetleges egyéb költségeket az alábbi fizetési módokkal egyenlítheted ki:
-
- Bankkártyával online a webáruházunk felületéről indítva
-
- Banki átutalással, a megrendelésed leadása utáni elküldött díjbekérőnk alapján.
Mikor kerül teljesítésre a rendelésed?
Online rendelés esetén a webáruházon feltűntetett megrendelés végösszegének kifizetése után. Árajánlat kérésekor az árajánlat 14 napon belüli elfogadása esetén, amennyiben a „Fizetendő/Összesen…” szó mellett kiírt összeg átutalásra kerül a számlánkra. Utólagos költségekkel egyik esetben sem kell számolnod.
Szállítási idő gyártónként eltérhet, így a fizetési folyamat során tájékoztatunk további információkkal.
A szállítás költsége és vállalt határideje függ:
-
- a kiszállítás helyétől
-
- a megrendelt termékek számától, mennyiségétől
-
- a megrendelt termékek súlyától, térfogatától
-
- csomagolási feltételétől
Milyen egyéb költségekkel számolhatsz?
Raklapra csomagolt termékek esetében a megvásárolt árú mennyiségtől és térfogattól függően a gyártók által felszámított raklapdíj, illetve logisztikai díj is felszámításra kerülhet. A felszámított logisztikai díj magába foglalja a csomagolási, raklaphasználati, útdíj és egyéb szolgáltatási díjakat. Bekerülési ár változása esetén az ár változás jogát fenntartjuk!
Hogyan és milyen határidőkkel szállítunk?
A kiszállítás Magyarország egész területén, jellemzően munkanapon 07:00-17:00 óra között történik. Rendelésed aktuális állapotáról folyamatosan e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatunk.
A termék kiszállítását megelőző napon a kézbesítést végző szállító telefonon is értesít a csomagod várható érkezéséről.
A kézbesítést általában kétszer kíséreljük meg. A kiszállított áru átvételekor a Megrendelőnek vagy képviselőjének a helyszínen jelen kell lennie. Sikertelen kézbesítés esetén a megrendelt termék visszaszállításra kerül a webáruház telephelyére. Vevőt terheli a szállítási költség, amennyiben az áru átvétele a megadott címen és időpontban nem teljesül.
Behajtási engedély ügyintézése
Számos településen 3,5 tonnát meghaladóan behajtási engedély szükséges. Az esetleges tehergépjármű behajtási engedély beszerzése és megfizetése az önkormányzatoknál a Vevő feladata. A Vevő köteles gondoskodni a megjelölt futárszolgáltatók esetében arról, hogy a behajtási engedélyt legkésőbb a behajtás megkezdését megelőzően átadja a szállító részére.
Az alábbi esetekben biztosan nem kell behajtási engedélyt intézned:
-
- Kis mennyiségű rendelés esetén, amely nem haladja meg a 3,5 tonnás össztömeget.
-
- Ha vidéki szállítási címed nem engedélyköteles.
Ha a fentiek egyike sem igaz rád, az alábbiak szerint járj el:
-
- Érdeklődj Önkormányzatodnál, hogy településeden és lakóhelyed környezetében, milyen behajtási korlátozások vannak.
-
- Amennyiben szükséges a behajtási engedély, kérjük a megrendelést követően jelezd nekünk ennek átfutási idejét a +36 20 411 8017 telefonszámon, vagy az info@terburkolataruhaz.hu e-mail címen.
-
- Az áru összekészítését követően fuvarszervező kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot, és megadja az engedély kéréséhez szükséges adatokat. Minden engedély kizárólag egy adott napra érvényes, ezért csak a már pontosan meghatározott kiszállítási napra kérd ki!
-
- Miután megkaptad a behajtási engedélyt, a kiszállítás megkezdése előtt el kell juttatnod részünkre, járművünket csak ennek birtokában tudjuk indítani.
Kérjük vedd figyelembe, hogy az ígért szállítási határidő az engedély beszerzése miatt módosulhat.
Mire figyelj átvételkor?
Webáruházunk a legnagyobb gonddal csomagolja és adja fel a kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket. Előfordulhat azonban szállításból eredő sérülés vagy probléma. Ezért kérjük, hogy a csomag átvételt követően ellenőrizd a termékek sértetlenségét.
A szállító kérésre megvárhatja az ellenőrzést, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos töltsetek ki jegyzőkönyvet, készítsetek fényképet és a info@terburkolataruhaz.hu ügyfélszolgálati e-mail címre juttassátok el. Amennyiben a futár már távozott, akkor kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a problémád mielőbbi megoldása érdekében.
Kérjük, a leírtak betartását, mivel a futár átvételt követően jegyzőkönyv hiányában nem tudod bizonyítani, hogy nem nálad sérült-e meg a termék, vagy nem érkezett meg a várt mennyiség.
A reklamációs eljárás eltarthat néhány munkanapig, de munkatársaink a gyors és rugalmas ügyintézést képviselik.
A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért, ezért minden esetben gondoskodj arról, hogy az egyeztetett időpontban az átvétel biztosított legyen. Gyártói kiszállítások esetében egy alkalommal van lehetőséged az árut átvenni.
A házhoz szállítás és a telken belüli talajra történő lerakodás csak olyan szilárd útburkolaton lehetséges, mely közlekedésére is alkalmas, illetve lehetővé teszi a termék biztonságos, törésmentes elhelyezését. A szállítmány lerakodása telekhatáron történik, egyéb helyre (pl. emeletre) mozgatása a megrendelő/átvevő feladata.
-
- Győződj meg arról, hogy a szállításnak vagy lerakodásnak nincs akadálya, amennyiben van, tájékoztasd webáruházunk ügyfélszolgálatát.
Ha a megadott szállítási cím a biztonságos lerakodásra alkalmatlan, vagy a behajtási engedély legkésőbb a tervezett behajtás megkezdése előtt nem kerül a fuvarozást végző részére átadásra, úgy a Vevő köteles más lerakodóhelyről saját költségére gondoskodni, és az ezzel kapcsolatban felmerült szállítási többletköltségeket megtéríteni. Jelen okból meghiúsuló, újbóli kiszállításból származó költséget előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) a Vevőnek kell megfizetnie.
-
- Ellenőrizd az átvett árut, az átvétel a szállítólevél aláírásával igazolható.
Szerződésszerű kiszállítás teljesítés elismerése úgy történik, hogy a Vevő (címzett) vagy képviselője a szállítólevelet szállítás megtörténtekor aláírja.
A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmedet és elnézésedet kérjük. Ha a csomagot nem kapod meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunkon.
-
- Sérült vagy törött darabokat őrizd meg a kárigény jogosságának megállapításáig
Ha a kiszállított áruval kapcsolatban bármilyen eltérést, sérülést tapasztalsz, a lerakás helyszínén a futárnál jelezd, a szállító levélen aláírásoddal jegyzőkönyvezzétek. Az átvételt követően csak fényképpel bizonyíthatóan van lehetőséged a kárigényed érvényesíteni.
Gyártói kiszállításoknál mire számíthatsz?
Webáruházunk ajánl számodra gyártói kiszállítással történő futár szolgáltatást. Amennyiben a Gyártói futár ajánlatot fogadod el, úgy a gyártói kiszállítási feltételeiről az alábbiakat fontos tudnod:
Az adott termék kiszállításának vevő részére történő megrendelését minden esetben az Terburkolataruhaz.hu webáruház intézi, mint megrendelő.
Gyártói kiszállítások indítására csak a megrendelésed előre utalással, vagy bankkártyával történő teljesítését követően kerül sor.
A termékek kiszállításának várható idejéről – a gyártói visszaigazolást követően – e-mail üzenetet küld webáruházunk, vagy telefonon értesítünk. A kiszállítás az igért munkanapon 07:00 és 17:00 között várható, pontos időpont megadására nincs lehetőség.
Fontos, hogy az adott napon a termékek fogadása biztosított legyen, azaz te, vagy az általad átvételre megbízott a megrendeléseden rögzített szállítási címen ott legyen. Az át nem vett termékek ismételt kiszállítását a gyártó nem vállalja, megrendelésed visszaszállításra kerül.
Amennyiben a szállítási cím behajtási engedély köteles, kérjük az engedély beszerzését intézd, mert az ebből eredő esetleges többletköltségek, újbóli kiszállítás költsége továbbszámlázásra kerül.
A megadott szállítási cím megközelíthetőségének biztosítása a megrendelő/átvevő feladata.
A kiszállítás csak szilárd útburkolat esetén és a telekhatárig történik. A szállítmány lerakodása telekhatáron történik, egyéb helyre (pl. emeletre) mozgatása a megrendelő/átvevő feladata.
Minden kiszállítás esetében javasoljuk, hogy nézd át, ellenőrizd a termékek cikkszámát, darabszámát, sértetlen megérkezését.
Számlával kapcsolatos kérdések:
Hogyan kapom meg a számlát?
Számlát a regisztráció során megadott e-mail címre küldjük ki, elektronikus formában. (e-számla), valamint megtalálod a személyes Profilodban is.
Kérhetem cég nevére a számlát?
Igen, a számlázási adatok megadásánál van lehetőség cég nevet megadni. A csillagozott mezők kitöltése kötelező.
Vásárlástól való elállás:
Mit jelent a vásárlástól való elállás?
Online vásárlás esetén magánszemélyként 14 napon belül indoklás nélkül visszajuttathatod hozzánk a vásárolt terméket. Ez esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@terburkolataruhaz.hu címen.
Elállás esetén mennyi időn belül és hogyan kapom vissza a termék árát?
Elállás esetén a termék(ek) sérülésmentes visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termékek árát, amennyiben a teljes rendeléstől elálltál a szállítási díjat is megtérítjük az eredeti ügylettel megegyező fizetési módon, kivéve, ha kifejezetten más kifizetési módot kérsz. A visszaküldés közvetlen költsége a vásárlót terheli.
Online bankkártyás fizetéssel elfogadható bankkártyák:
– MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
– Visa, Visa Electron
– American Express (dombornyomott)
– Electron (nem dombornyomott): Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyádat kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, fizethetsz kártyáddal a weboldalunkon. Pontos információért, kérjük, fordulj a kártyádat kibocsátó bankhoz.
Az online bankkártyás fizetés kezelő cége a CIB Bank Zrt.
Minden terméket az adott termék gyártója szállítja ki.
Az online bankkártyás fizetés választása esetén a hozzájárulsz ahhoz, hogy a Megrendelés teljesítése és annak figyelemmel kísérése érdekében webshopunk továbbítsa a CIB Bank felé a Megrendelés azonosítóját és összegét, továbbá a nevedet, szállítási, illetve számlázási címedet.
A Szolgáltató az online bankkártyás fizetés választására tekintettel, külön díjat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget nem számít fel, illetve nem állapít meg.
A Szolgáltató részére a CIB Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a CIB Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a CIB Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webshopunk oldalán. Webshopunk a kártya-, illetve a mögötte álló számla adataidnak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Online bankkártyás fizetéskor az alábbi adatok feltöltésére van szükség:
– Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.
– Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám. Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen.